OT

OT

Cluj-Napoca

OT

OT

Cluj-Napoca

OT

OT

slide3

Examen licență

Calendarul examenului de finalizare a studiilor, an universitar 2020-2021

Sesiunea IULIE

  • Înscrieri 22-24 iunie 2021
  • 28.06.2021 – Proba scrisă, toate specializările nivel Licenţă
  • 01.07.2021 iulie - susținerea licențelor
  • 06.07.2021 iulie - Jurământ

SESIUNEA SEPTEMBRIE

  • Înscrieri 30-31 august 2021
  • 01.09.2021 – Proba scrisă, toate specializările nivel Licenţă
  • 02.09.2021 - susțineri licențe și disertații, Jurământ

NOTĂ: cu privire la prezentarea studenților din an terminal la sesiunea de lichidare:

   În cazul studenţilor din an terminal, care au examene restante din semestrele anterioare, ale căror număr de credite însumate nu depăşesc 20, Consiliile facultăţilor decid organizarea unei sesiuni de restanţe înaintea perioadei de înscriere la licenţă (sesiune de lichidare).

   Pentru susţinerea acestor examene este nevoie de plata unei taxe de examen în cuantum de ½ din cel al disciplinei respective, întrucât presupune o singură prezentare.

   Sesiunea de lichidare va avea loc în perioada 14-18 iunie 2021 după sesiunea de restanțe.

    Formularul va fi trimis la Secretariatul Facultății, secretarei de specializare pentru a putea fi verificat.


LINK ÎNSCRIERE ONLINE

REGULAMENTE EXAMENE FINALIZARE STUDII


ACTE ÎNSCRIERE

  1. Cererea de înscriere -  se generează din platforma online
  2. certificatul de naştere;
  3. două fotografii tip buletin de identitate -  de adus la predarea lucrării de licență(nu se incarcă pe site);
  4. certificat de competenţă lingvistică - doar pentru promoțiile mai vechi, deoarece pentru promoția curentă certificatul există în formă fizică la secretariat, pentru cei care au promovat ;
  5. lucrarea de licenţă (se încarcă pe site și se va aduce în ziua susținerii, la facultate, semnată de către coordonator + CD);
  6. copie carte de identitate
  7. dovada achitării taxei de înscriere (dacă este cazul);
  8. Lucrarea practică - pentru specializarea Artă Sacră (se va aduce în ziua susținerii, la facultate)
  9. Declarația de acord a susținerii lucrării -  nu se încarcă pe site - se predă de către coordonator la secretariat. - VEZI ANEXE
  10. 8. Declarație pe proprie răspundere - VEZI ANEXE

Documente ataşate: